Cestování

Řím

2. října 2014 v 16:35 | gemik
Dnes přináším další pokračování série dovolenkových fotočlánků. Po dvou horských výletech ale přichází změna, v polovině září jsme totiž absolvovali poznávací cestu do Říma. Relativně dlouho dopředu jsme si zajistili letenky a ubytování, proto jsme s blížícím se termínem víc a víc trnuli při pohledu na ne zrovna optimistické počasí v místě.

Panorama Říma směrem k Vatikánu z vrcholu Andělského hradu

Drážďany / město a fotbal

10. března 2014 v 22:33 | gemik
O poslední únorové neděli jsme s bráchou využili několika výhodných souběhů okolností a vypravili se na výlet do Drážďan, kde byla naším primárním cílem návštěva zápasu 2. německé fotbalové ligy mezi domácím týmem a hamburským St. Pauli. Zápasy v Drážďanech se ve většině případů hrají brzo odpoledne a nejinak tomu bylo i tentokrát, kdy výkop začínal v půl druhé, což nám poskytlo dostatek času na dopolední procházku po městě, ale zároveň jsme stihli dorazit zpět do Prahy už v podvečer.

Drážďany, pohled ke katedrále a Opeře

Cesta po Skotsku

23. července 2013 v 18:28 | gemik
Zatímco loni jsme museli touhy po jakékoliv letní dovolené odpískat, letos jsme se to rozhodli vynahradit měrou vrchovatou a tak volba padla na čtrnáctidenní okružní cestu po Skotsku. Vždy jsem byl zvyklý na klasické poznávací zájezdy organizované cestovní kanceláří, tentokrát jsme si vše zařizovali sami a příště (alespoň co se týká civilizovaných zemí) už by se mi nechtělo jinak. Ta volnost ve způsobu, jak cestu pojmete, je k nezaplacení.

Hrad v Edinburghu

Jeden den ve Vídni

25. března 2012 v 14:07 | gemik
Vzhledem k nádhernému počasí posledních dnů jsme si na pátek naplánovali první větší výlet v tomto roce - rozhodli jsme se pro návštěvu rakouského hlavního města Vídně. Na místo jsme autobusem Student Agency dorazili lehce po osmé hodině a musím říct, že první dojem z města s ještě rozespalýma očima byl takový, jako bychom se probudili opět v Praze. Na druhý a další pohledy už samozřejmě člověk objeví mnoho odlišností, ovšem podobnost ve stylu obou měst je nepopiratelná.