Březen 2012

Jeden den ve Vídni

25. března 2012 v 14:07 | gemik |  Cestování
Vzhledem k nádhernému počasí posledních dnů jsme si na pátek naplánovali první větší výlet v tomto roce - rozhodli jsme se pro návštěvu rakouského hlavního města Vídně. Na místo jsme autobusem Student Agency dorazili lehce po osmé hodině a musím říct, že první dojem z města s ještě rozespalýma očima byl takový, jako bychom se probudili opět v Praze. Na druhý a další pohledy už samozřejmě člověk objeví mnoho odlišností, ovšem podobnost ve stylu obou měst je nepopiratelná.

Radnice

Jedno velké panorama

21. března 2012 v 19:49 | gemik |  Fotografování
Během včerejšího prosluněnného odpoledne se mi podařilo vyfotit vcelku rozsáhlé panorama Prahy z pohledu od Letenských sadů. Složeno ze 14 fotografií, výsledné rozlišení 18543x3065 pixelů, velikost po i po jpg kompresi je 24 MB. Takže prosím o strpení, pokud se vám to bude načítat déle :-) Pro plné rozlišení klikněte ZDE nebo na miniaturu níže.

----------------------------------------

LEGO! / Návrat do dětství

20. března 2012 v 19:06 | gemik |  Články nejen o fototechnice
K nedávným narozeninám mi přítelkyně přichystala dokonalé překvapení, obdarovala mě náramnou LEGO stavebnicí karavanu Volkswagen ze šedesátých let. Stavba modelu mi zabrala něco kolem sedmi hodin a neskutečně jsem se při tom vyřádil :-)

Když bylo vše sestaveno, bylo mi líto hned modýlek umístit na poličku, takže jsem využil faktu, že karavan disponuje řadou otevíracích dveří či oken a vytvořil malou hříčku, jakési prezentační video složené z 520 fotografií. Na výsledek se můžete podívat níže, jak se vám líbí? :-)

Z brněnského Petrova

18. března 2012 v 20:33 | gemik |  Výlety / Akce a další
Máme za sebou nejkrásnější víkend roku a ač v mém případě byl bohužel plný povinností, našel jsem si chvíli na procházku po Petrově v Brně, kde vznikly následující fotky. Pro zajištění co nejmenší váhy foťáku, jsem s sebou měl pouze pevnou padesátku, takže jsem se zaměřoval spíš na detaily. Ostatně celkový pohled na katedrálu je notoricky znám, takže netřeba opakovat :-)

Motosalon 2012 / Brno

10. března 2012 v 17:31 | gemik |  Výlety / Akce a další
Fotografie z krátké návštěvy Výstaviště v Brně, kde se do zítřka koná přehlídka motocyklů Motosalon. K vidění jsou krásné stroje a neméně pěkné slečny :-)

Na letišti 2

6. března 2012 v 15:20 | gemik |  Letadla
Druhá část fotografií z ruzyňského letiště. Opět si můžete prohlédnout všechny fotografie ve větším rozlišení ZDE.

Na letišti

4. března 2012 v 23:33 | gemik |  Letadla
Po delší době se mi podařilo dostat se do okolí Letiště Praha Ruzyně a díky tomu, že i přes nepříznivou předpověď po většinu času panovalo téměř ideální světlo, se celkem zadařilo a svou sbírku letadel tak rozšířil o další zajímavé kousky.

Osm zvířecích

3. března 2012 v 19:02 | gemik |  Zoologické zahrady
Vyškrábl jsem z disku další fotografie ze Zoo Praha a mám tak k prezentaci další článek, takové pokračování nedávných Šesti portrétních.

Pohledy z Petřína

2. března 2012 v 21:55 | gemik |  Praha
Petřínská rozhledna od března prodloužila svůj provoz až do osmé hodiny večerní, proto je možné podívat se a fotografovat zářící dominanty i po setmění a navíc pěkně z nadhledu. Ze 378 metrů vysoké věže je na Prahu úchvatný pohled, navíc moc lidí si po setmění na rozhlednu cestu nenašlo, takže jsme zde strávili krásnou nerušenou hodinku.