Červenec 2009

Letiště Praha Ruzyně

29. července 2009 v 16:01 | gemik |  Fotografování
Následuje další várka (už ale poslední, alespoň do té doby, než se mi podaří ulovit nějaký zajímavější kousek) fotek letadel startujících z dráhy 24 na pražském letišti. Letadla jsou vděčné téma, je výhoda, že pro pořízení fotek není nutné platit vstupné... :-) Z toho důvodu jsem nechal plavat víkendové superbiky v Brně, ač sem o nich dost uvažoval. Ale 550,- za vstup + cesta mi přišlo trošku dost.

Narciska

29. července 2009 v 8:09 | gemik |  Fotografování

Najdou mě...?

29. července 2009 v 1:57 | gemik |  Fotografování
Jedna z návštěvy Anglie před pár lety. Tenhle pohádkový domeček tam sedí jak hříbek v mechu.

Sparta - Panathinaikos 3:1

28. července 2009 v 23:57 | gemik |  Sports
Po hrozně dlouhé době mi moje milovaná Spartička udělala opravdu radost a tak jsem si mohl konečně zase radostně zakřičet. A to hned třikrát, s favorizovaným řeckým klubem Panathinaikos Athény uhrála ve 2. předkole Ligy Mistrů famózní výsledek 3:1, což jí dává zajímavou pozici do odvety, která se odehraje za týden v Athénách. Konečně se tak povedlo s Panathinaikosem lehce vylepšit bilanci, v novodobé historii s ním dosud Sparta ve čtyřech zápasech čtyřikrát prohrála, celkově pak české kluby vykazovaly z devíti střetnutí pouze jednu remízu, jinak samé prohry.

Ze Zoo

28. července 2009 v 22:39 | gemik |  Fotografování

Hřeje...

28. července 2009 v 18:23 | gemik |  Fotografování

Ještě jednou ze Slovenska

19. července 2009 v 4:28 | gemik |  Fotografování
V Kežmarku jsme se byli podívat na jedné menší výstavě veteránů, tak alespoň pár foteček.

Cestování - Vysoké Tatry

19. července 2009 v 0:58 | gemik |  Fotografování
Na přelomu června a července jsem strávil nádhernou dovolenou ve Vysokých Tatrách na Slovensku. 14 dnů jsme se toulali po horských stezkách, navštěvovali muzea, jeskyně a hlavně užívali volna. Bohužel to na můj vkus moc rychle uteklo.

Šestý Harry Potter v kinech

18. července 2009 v 17:49 | gemik |  Zápisky (ne)všedních dní
Nějak mě již opustilo to nadšené očekávání nového filmu (dříve knížky) o Harrym Potterovi, přesto jsem se na Prince dvojí krve zašel podívat. Zážitek z kina mě ale bohužel utvrdil v tom, že příběhy o mladém kouzelníkovi mě již nechávají chladným a na závěr ságy (pokud se nepletu sedmá kniha by měla být rozdělena do 2 filmů) půjdu už opravdu jen ze setrvačnosti pokud vůbec.